Za prvih godinu dana rada u Srbiji, nemački Lidl je otvorio 33 prodavnice u 24 grada i zaposlio više od 1.800 ljudi. Iz kompanije poručuju da je ovo tek početak i da su planovi za Srbiju dugoročni, a za sledeću godinu još i veći.
Kao deo nemačkog prehrambenog diskontnog lanca Švarc grupa, kompanija Lidl Srbija se dugo i temeljno pripremala za ulazak na naše tržište, a uloženi trud je dao rezultate, kaže povodom obeležavanja prve godine poslovanja u Srbiji generalni direktor kompanije Lidl Srbija, Tomislav Šapina.
– Kompanija je pozitivno uticala na srpsko tržište maloprodaje primenom dobre prakse i pružanjem uslova kupovine u Srbiji kao i u drugim evropskim zemljama. Na svakom koraku se vidi da je Lidl postao važan deo života ljudi u Srbiji, pa imamo osećaj kao da se znamo duže od godinu dana – kaže Šapina.
On je podsetio da svaki proizvod iz Lidlovog asortimana neprehrambenih proizvoda kupci mogu da vrate u roku od 30 dana od dana kupovine, ukoliko im iz nekog razloga ne odgovara. Takođe, Lidl Srbija posebno neguje partnerstva sa lokalnim dobavljačima voća, povrća, kafe i drugih segmenata, nudeći u svom asortimanu, kako ističe, 350 domaćih proizvoda.
– Lokalnim proizvođačima sa kojima sarađuje Lidl garantuje siguran plasman proizvoda i potencijal za rast i razvoj poslovanja, a zauzvrat očekuje standardizovan kvalitet tih proizvoda – objašnjava Šapina i dodaje da je dolaskom na srpsko tržište Lidl proširio svoju poslovnu mrežu na čak 32 zemlje sveta.
Оставите одговор