Na novoj lokaciji aerodroma Rosulje kod Kruševca započeti su radovi na izgradnji rulnih staza, dve poletno-sletne staze, dužine 1.300 i 800 metara, sistema signalizacije i pratećih objekata, što će omogućiti prihvat aviona sa rasponom krila od 12 do 24 metra, javlja agencija RINA.
– Izmeštanjem sa postojeće lokacije i izgradnjom novog aerodroma Rosulje rešavamo pitanje vazdušne luke u blizini Kruševca, dok je, sa druge strane, veća vrednost za Kruševac i ceo ovaj region to što uklanjanjem starog aerodroma oslobađamo vrlo atraktivno zemljište u industrijskoj zoni za dolazak novih kompanija – izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
Kako je dodao, lokacija starog aerodroma je bila povoljna za razvoj industrijske zone u Kruševcu, pa se njenim oslobađanjem dobija dodatno zemljište za gradnju fabrika, dok će izgradnjom novog aerodroma Rosulje domaćim i stranim investitorima biti omogućen brži pristup njihovim kompanijama koje su otvorili u rasinskoj regiji.
– Projekat razvoja ovog aerodroma, kao i drugih aerodroma širom Srbije, pokazuje ispravnost politike Vlade Republike Srbije da se posebna pažnja posveti ulaganju u manje aerodorome koji će omogućiti ubrzani razvoj avio-saobraćaja u našoj zemlji – poručio je Momirović koji je posetu Kruševcu iskoristio i za obilazak radova na Moravskom koridoru.
Prema njegovim rečima, radovi na Moravskom koridoru se odvijaju odličnom dinamikom, a eksproprijacija zemljišta teče bez zastoja duž cele trase.
– Na sektorima 1 i 3 procenat eksproprijacije je 100 posto, dok je na sektoru 2 eksproprisano 90 posto zemljišta. Neverovatan je osećaj kada pomislim da ćemo ovim najsavremenijim autoputem koji se gradi u ovom delu Evrope, uspeti da spojimo autoput Beograd – Niš sa autoputem Miloš Veliki, odnosno istok i zapad Srbije – izjavio je Momirović.
Оставите одговор