Pojačana kontrola karata u gradskom prevozu od 1. septembra doprinela je povećanju prihoda od prodatih putnih karata za oko 30 posto, zbog čega se razmatra mogućnost ukidanja redukcije vozila već od narednog meseca.
Svega dve nedelje pošto je u vozila gradskog prevoza ušlo ukupno 480 kontrolora vidljivi su rezultati, a najveći porast očitavanja karata zabeležen je na linijama 16, 23 i 95. U GSP-u kažu da ukoliko se nastavi sa ovakvim trendom, na ulice bi uskoro moglo da se vrati 100 vozila koja su od 1. septembra isključena iz saobraćaja u terminima van špica.
– Sačekaćemo kraj meseca da potpuno sagledamo sve finansijske efekte pojačane kontrole, a onda ćemo doneti odluku da li ćemo i kada ukinuti redukcije. Izvesno je da sada dnevno uštedimo od šest do osam posto na gorivu. Ako se ima u vidu da mesečno na gorivo trošimo 420 miliona dinara, ušteda i od pet posto donela bi nam 20 miliona dinara, što nije mali novac – objašnjava v. d. direktora GSP „Beograd“ Željko Milković, a prenose „24 sata“.
Od početka ovog meseca uvedeno je i obavezno očitavanje putnih karata u gradskom prevozu, pa se već sada može zaključiti na kojim trasama se najviše putnika odazvalo apelu čelnika GSP „Beograd“.
– Na prvom mestu po broju očitavanja su putnici ka Pančevačkom mostu, na linijama 16, 23 i 95, a zatim slede putnici na trasama 7, 17 i 31. Naravno, ovakva situacija je i rezultat dužine tih GSP trasa – kaže Milković.
U GSP „Beograd“ je odlučeno da putnike gradskog prevoza koji kupuju karte treba i nagraditi. Zbog toga svi putnici koji se sada voze gradskim prevozom, a kupili su kartu za prevoz, ne treba da se iznenade kada od kontrolora u znak zahvalnosti dobiju čokoladice „Soko štarka“.
Оставите одговор