Velikom potražnjom za vozilima u Kini i Severnoj Americi, neutralisan je pad prodaje u Evropi, što je uslovilo ekspanziju ukupne prodaje ove kompanije tokom poslednjeg meseca prošle godine i rast od 6,3 posto na godišnjem nivou, što predstavlja 833.200 više prodatih vozila, prenosi agencija „AP“.
Nemačkoj grupaciji Folksvagen, u čijem su vlasništvu marke „audi“, „porše“, „škoda“ i „seat“, prošle godine opala je prodaja u Evropi za 0,5 odsto, na 3,65 miliona vozila, dok je prodaja u Kini porasla za 16,2 posto, na 3,27 miliona vozila. U Severnoj Americi prodaja je skočila za 5,6 posto i porasla na 888.800 prodatih vozila, uključujući i rast od 2,6 posto u DAS, ili 611.700 prodatih vozila. Međutim, u Južnoj Americi prodaja je pala za 10,1 posto, na 908.000 prodatih jedinica.
– Iako se čini da se stabilizuje situacija u Evropi, ekonomska neizvesnost će nastaviti da bude prisutna, dok će izazovi sa kojima ćemo se suočavati na tržištima ostati nepromenjeni -izjavio je Kristijan Klinger, član upravnog odbora Folksvagena i dodao da u ovoj godini kompanija očekuju slične uslove na tržištu kao i tokom prošle godine.
Оставите одговор