Digitalni proizvodi pogurali profit Aksel Špringera

U drugom tromesečju ove godine nemački medijski gigant „Aksel Špringer“ ostvario je rast prihoda i neto profita usled snažnog rasta zarade od digitalnih medijskih proizvoda, zbog čega je povećao i prognozu poslovnih rezultata za celu godinu.

Prilagođena neto dobit Aksel Špringera porasla je u drugom kvartalu za 13 procenata na 91,5 miliona eura. Operativna, odnosno dobit iz osnovne delatnosti, porasla je za 15,7 posto na 170,1 milion eura, dok su prihodi povećani za 7,1 posto na 858,8 miliona eura, pri čemu su oba ova pokazatelja nadmašila prognoze analitičara, prenosi agencija „Frans pres“.

Glavni izvršni direktor kompanije Matijas Defner je izjavio da se investicija u digitalnu ekspanziju isplatila, a da digitalni mediji sada učestvuju sa oko 70,6 procenata u prihodima i gotovo sa 80 procenata u operativnoj dobiti cele grupacije.

Iako je rast pretplata na digitalne proizvode više nego kompenzovao pad poslovanja u sektoru štampe, ona je u prvom polugodištu ipak ostvarila snažnu prodaju, prvenstveno zahvaljujući vanrednom specijalnom izdanju „Bilda“, posvećenom odluci parlamenta o legalizaciji istopolnih brakova u junu ove godine.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор