„Aksel Špringer“ beleži pad profita i rast prihoda

made-in-germany-rs-axel-springer

Nemački medijski gigant „Aksel Špringer“ (Axel Springer) beleži blago smanjenje profita u drugom kvartalu ove godine, mada su prihodi kompanije porasli.

Po pisanju američkog dnevnika „Volstrit Džurnal“ (WSJ), nemački izdavač najprodavanijeg evropskog dnevnog lista „Bild“, nastavlja da sledi strategiju digitalne ekspanzije, pošto je pre dve nedelje izgubio u trci za preuzimanje britanskog lista „Fajnenšl tajms“ (FT), prenosi agencija „Tanjug“.

Bruto operativni profit Aksel Špringera, odnosno dobit kompanije pre oporezivanja, kamata i amortizacije, smanjen je u drugom kvartalu za 0,6 posto, na 147 miliona eura, u odnosu na isti period prethodne godine kada je profit iznosio147,8 miliona. Međutim, digitalna platforma kompanije doprinela je porastu prihoda, a digitalni proizvodi, kao što su onlajn izdanja novina i klasifikovani oglasi, imali su udeo od 62 procenta u ukupnih 796,7 miliona eura prihoda.

„U prvoj polovini godine, nastavili smo da uveliko investiramo u model digitalnog poslovanja kako kod kuće tako i u inostranstvu. Snažan rast naših digitalnih aktivnosti potvrđuje naš strateški smer. Očekujemo značajan rast profita u celoj 2015. godini“, navodi se u saopštenju izvršnog direktora Matijasa Defnera.

Prošlog meseca nemačka medijska kuća izgubila je u trci za preuzimanje engleskog „Fajnenšl tajmsa“, koji je prodat konkurentu, japanskoj medijskoj grupaciji „Nikei“ za sumu od 1,3 milijarde dolara.

– Voleli bismo da smo kupili Fajnenšl tajms, jer se savršeno uklapa u našu strategiju, ali je cena bila previsoka – objasnio je Defner.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor