Kompanija Bajer, koja je već decenijama prisutna u Srbiji u oblastima farmacije i zaštite bilja, našla se po prvi put na vodećoj poziciji u istraživanju koje sprovodi uticajna evropska institucija Kirchhoff Consult AG. U studiji je ispitivana odgovornost kompanija prema zaposlenima, životnoj sredini i društvu u celini. U zaključku studije, kao tri glavna faktora zahvaljujući kojima je Bayer napredovao u poslednje četiri godine i zauzeo vodeće mesto ističu se transparentnost, autentičnost i strateška usklađenost između kompanijinih ciljeva i odgovornosti prema društvu.
Parametre za istraživanje sprovedeno na evropskom nivou, sačinili su vodeći nezavisni eksperti iz oblasti društveno odgovornog poslovaja. Na osnovu nedavno objavljene ovogodišnje studije, primetno je napredovanje kompanija u automobilskoj i hemijskoj industriji, kao i stagnacija kompanija koje se bave sirovinama i energetikom.
(NN; Made in Germany RS)
Оставите одговор