U Srbiji su u protekloj godini Golfovi imali 8,3 posto udela u ukupnoj masi svih prodatih polovnih automobila iz uvoza, ukupno čak 11.847 primeraka, zbog čega je zaslužio titulu najprodavanijeg modela, a Volkswagen najprodavanija marka polovnih automobila.
Prema rezultatima istraživanja sajta polovniautomobili.com, urađenog u saradnji sa sajtom CUBE Team, na drugom mestu po prodaji našao se Volkswagenov Passat, za koga se odlučilo 6.718 kupaca. Treće i četvrto mesto gotovo ravnopravno dele Audi A4, sa ukupno 4.955 prodath automobila i Opel Astra sa 4.818 prodatih primeraka.
Za njima su Fiat Punto (4.530), Volkswagen Polo (4.483) i Opel Corsa (4.290), a među deset najprodavanijih polovnjaka u našoj zemlji svoje mesto su našli i Renault Clio (3.320), BMW Serija 3 (3.208) i Citroen C3 (2.790).
Kada je reč o godištu, najprodavaniji su bili automobili napravljeni 2006. i 2007. godine, a potom i oni proizvedeni 2005. i 2008 godine. Od ukupno prodatih 142.623 polovnih automobila u 2020. godini, čak 101.413 su dizelaši, a benzinaca je tek 37.041.
Iako je u prošloj godini zabeležen pad prodaje polovnih automobila za 8 posto, januarski podaci pokazuju da bi ovogodišnja prodaja mogla da se vrati na nivo iz 2019. godine. Naime, u januaru ove godine u Srbiji je prodato ukupno 11.133 polovnih automobila, što je bolji prodajni rezultat nego što je bio u januaru 2020. kada je prodato 10.665 polovnih automobila.
Оставите одговор