Po rečima ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Rasima Ljajića, dolazak nemačkog trgovinskog lanca “Lidl” u Srbiju je najpozitivnija stvar koja je mogla da se dogodi na našem tržištu.
Odgovarajući na pitanje da li će dolazak Lidla dugoročno uticati na snižavanje cena u Srbiji, Ljajić je kazao da smo „tradicionalno majstori da najpozitivniju stvar problematizujemo i dovedemo u pitanje“.
– Ovo je najpozitivnija stvar koja je mogla da se dogodi. Priča sa pilićima i gužvama u Lidlu je pokušaj potpune diskreditacije jednog krajnje pozitivnog projekta. Nema drugog načina za obaranje cena osnovnih proizvoda osim tržišne konkurencije – rekao je srpski ministar trgovine.
On je istakao da se sa dolaskom Lidla pojačala konkurencija na tržištu u Srbiji, zbog čega će svi trgovci morati da se bore za svoje kupce, i to tako što će im omogućiti veći izbor i pristupačnije cene, prenosi “b92”.
– Lidl ovim aktivnostima samo pokušava da nađe svoje mesto na tržištu i siguran sam da će takvih akcija biti tokom cele godine, kao da će i drugi trgovci pribegavati sličnim akcijama, jer se bore za kupce – poručio je Ljajić.
Оставите одговор