Kompanija dm donirala u 2024. preko 46 miliona dinara

Nemački lanac dm drogerie markt godinu svog jubileja dve decenije poslovanja u Srbiji završio je u znaku brojnih humanitarnih aktivnosti, novčanih i robnih donacija, u ukupnoj vrednosti od 46,9 miliona dinara, koje je usmerio na razvoj i dobrobit zajednice.

– Motivacija za naše prepoznatljive humanitarne inicijative proizlazi iz toga što neprestano osluškujemo potrebe zajednice, pogotovo socijalno ugroženih kategorija, i potom preduzimamo konkretne korake da ih podržimo koliko god je to moguće. Kada iskrena želja da se nekom pomogne dolazi iz srca i kada smo ujedinjeni u toj nameri, onda su rezultat sve male i velike pobede koje nas iznova inspirišu za neke nove poduhvate – popručila je Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Među najvećim pojedinačnim humanitarnim akcijama dm-a u prošloj godini izdvajaju se: donacija od 6.051.843 dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije i pet miliona dinara donacije Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR) za uređenje i opremanje roditeljskih kuća u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Kompanija je kao pomoć najmlađima uputila raznim ustanovama i organizacijama robu u vrednosti od gotovo 3 miliona dinara, tradicionalno je podržala i obrazovni sektor sa preko 6,5 miliona dinara u robi i opremi, domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite uputila je ukupno 4,9 miliona dinara različitih donacija, dok je donacije u robi i IT opremi, u vrednosti od 2,6 miliona dinara, usmerila na veliki broj vrtića i udruženja socijalno ugroženih grupa.

U okviru kampanje Žensko zdravlje, dm je u prošloj godini izdvojio preko 13 miliona dinara za različite projekte, a u okviru tradicionalne dm Ženske trke je za svaku kupljenu kotizaciju donirala paket uložaka Jessa članicama Specijalne olimpijade i Sportskog saveza osoba s invaliditetom Beograda. Osnaživanje žena nastavljeno je i kontinuiranom podrškom sigurnim kućama Srbije, u vidu donirane robe vredne 945 hiljada dinara. Takođe, po pitanju zdravlja muškaraca, kompanija je organizovala humanitarno stand up veče, kako bi ukazala na važnost prevencije u borbi protiv raka prostate i testisa, kao i očuvanja mentalnog zdravlja, od čega je prihod od 200 hiljada dinara usmerila u humanitarne svrhe. Puno robnih donacija dm je tokom prošle godine usmerio i ka brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.

Zahvaljujući tradicionalnoj inicijativi Giving Friday, dm drogerie markt je nagrađen priznanjem „Dobročinitelj“, kao i priznanjem „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije. Zbog svog kontinuiranog filantropskog angažmana, dm-u je uručeno i „Priznanje dobrote“ za doprinos kulturi davanja.

“U treću deceniju poslovanja u Srbiji dm ulazi sa ciljem da svoju ulogu jednog od najangažovanijih aktera na polju društvene odgovornosti podigne na još viši nivo i nastavi s aktivnostima koje na pravi način odražavaju vrednosti kompanije i ideju-vodilju dm-a: Čovek u centru poslovanja”, poručuju iz kompanije.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор