U susret jubilarnoj 20. godini poslovanja na tržištu Srbije, nemačka kompanija dm drogerie markt može se pohvaliti prometom od 29,3 milijarde dinara, rastom od 30,16 posto i prosekom od 71.484 kupovine dnevno. Dečeći se epitetom jedne od najviše društveno angažovanih kompanija u našoj zemlji, dm je donirao preko 50 miliona dinara u dobrotvorne svrhe.
– Najveći uspesi dolaze kada smo potpuno posvećeni svojoj poslovnoj misiji koja ima za cilj zadovoljstvo kupaca. Skoro dve decenije važimo za brend koji postavlja trendove i osvaja srca zajednice zahvaljujući inovativnim i kvalitetnim proizvodima, lepom ambijentu, ljubaznim prodavcima i prijatnoj atmosferi prilikom kupovine. Pažljivo osluškujući potrebe i želje naših kupaca, u protekloj poslovnoj godini smo inovacije usmerili ka digitalnim platformama. Pokretanjem online prodavnice i aplikacije „Moj dm“ omogućili smo novi doživljaj i lakoću kupovine i stigli u gradove u kojima još fizički ne postojimo – rekla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i dm Severna Makedonija.
Naime, Preko 70 posto svih online porudžbina obavljeno je preko aplikacije „Moj dm“, koja trenutno beleži gotovo pola miliona preuzimanja. Nemački drogerijski lanac sada je prisutan u 34 srpska grada, preko 127 filijala, dok se sedište kompanije preselilo u novu centralu – dm dialogicum.
Kompanija je ostala jedan od ključnih lanaca snabdevanja u našoj zemlji, sa preko 14.000 proizvoda u svom asortimanu, od kojih 3.000 čine proizvodi robne marke dm. Pored toga, značajnu ulogu u vreme inflacije ima i cenovni koncept dm-a „Uvek povoljno“, sa ponudom proizvoda po stabilnim cenama minimum četiri meseca.
Mnogobrojni društveno odgovorni projekti bili su ključni u aktivnostima dm-a, preko donacija više od 50 miliona dinara, podrške beogradskom Institutu za majku i dete „Vukan Čupić“ i saradnje sa UNICEF-om. Kompanija je organizovala i tradicionalnu „dm Žensku trku“, a svoju dugoročnu posvećenost ženama iskazala je i kroz podršku za 10 sigurnih kuća. U okviru projekta „Zasadi drvo“, koji dm već petu sezonu sprovodi sa WMG-om i drugim institucionalnim partnerima, Do sada je u Srbiji zasađeno 600.000 sadnica .
Uz sve ovo, dm konstantno podržava razvoj veština i karijerni napredak svojih zaposlenih. U programe školovanja i obuke bilo je uključeno 1.871 zaposlenih, a pored tržišno konkurentnih zarada, svaki radnik je ove godine nagrađen i sa 15. platom ili novčanom nagradom srazmerno radnom stažu, prenosi b92.
Nagrada za Prvo mesto u kategoriji najboljeg brenda poslodavca u industriji kozmetike i nege, sedmo mesto u rangu najpoželjnijih poslodavaca u okviru istraživanja Top 100 Employer Brands Srbija 2022, kao i priznanje za 20 godina uspešnog poslovanja od Privredne komore Srbije, jasno ukazuju na značajan doprinos kompanije ekonomiji i zajednici u Srbiji.
Iz kompanije dm poručuju da se pripremaju za nove poduhvate u narednim godinama.
Оставите одговор