Nemački drogerijski lanac dm drogerie markt ostvario je u Srbiji rekordne poslovne rezultate u jubilarnoj poslovnoj 2023/24. godini, u kojoj proslavlja dve decenije uspešnog poslovanja u našoj zemlji.
Kompanija je ostvarila napredak na svim ključnim poljima, počev od 38,2 milijarde dinara prometa u filijalama i online shopu, preko rasta od 30,34 posto, do investicija u iznosu od 1,07 milijardi dinara, prenosi b92.
„Kada je reč o grupaciji dm Austrija i pridruženim zemljama (osim Nemačke i Poljske), kompanija je generisala ukupan promet od 5,2 milijarde eura, uz širenje prodajne mreže na 1.947 drogerija i povećanje broja zaposlenih na više od 28.000, a u Srbiji na preko 2.000“, poručuju iz dm-a.
Naime, u protekloj poslovnoj godini dm se u Srbiji proširio na još tri grada – Šid, Loznicu i Bor, pa sada posluje u 37 gradova i ima 131 prodavnicu. I distributivni centar je proširen za gotovo 50 posto, pa se sada prostire na preko 22.000 kvadratnih metara, a u njegovo opremanje i logistiku kompanija je uložila preko 208 miliona dinara.
– Cilj dm-a je da uspostavi ravnotežu između društvene, ekološke i socijalne odgovornosti. Upravo iz tog razloga, dm zauzima ključnu ulogu u zaštiti prirodnih resursa i klime, uzimajući u obzir interese svih generacija. U celokupnom životnom ciklusu objekata u kojima posluje, dm teži ekološkoj neutralnosti i poseban značaj daje održivoj, energetski efikasnoj gradnji i odgovornom korišćenju građevinskih materijala, upotrebi obnovljivih izvora energije, kao i smanjenju emisija ugljen-dioksida. Zaštita čoveka i njegove okoline u dm-u su prioritet. Shodno tome, a po mogućnosti i premašujući savremena tehnička dostignuća, koriste se ekološki prihvatljivi materijali koji ne sadrže štetne supstance – naveo je rukovodilac Ekspanzije u dm-u Branko Basar.
Pored svega postignutog, u kompaniji ističu da su krunu poslovnih uspeha dm-a u protekloj poslovnoj godini činile novčane i robne donacije u ukupnoj vrednosti od 40,8 miliona dinara, realizovane u okviru već tradicionalnih projekata, kampanja i darivanja.
– Ponosni smo što je godina našeg jubileja praćena velikim poduhvatima u kojima smo najširoj zajednici zahvalili na ukazanom poverenju. Posebno nas raduje to što su društveno odgovorne kampanje koje sprovodimo prepoznate u javnosti i što one na neki način predstavljaju našu „ličnu kartu“. Trudićemo se da i dalje podržavamo lokalnu zajednicu i životnu sredinu konkretnim projektima i donacijama onima kojima je pomoć najpotrebnija – poručila je direktorka dm Srbija i Severna Makedonija Vesna Stojanović.
Оставите одговор