Automobilska kompanija “Opel” primila je u Evropi do sredine oktobra više od 85.000 porudžbina za modele „movano“, „vivaro“, „combo“ i „corsavan“, čime je nastavljen pozitivan šestomesečni trend koji je nadmašio sva očekivanja.
Iz Opela je saopšteno da je kompanija već sada prodala više lakih komercijalnih vozila (LCV) nego u 2014. godini, prenosi “eKapija”.
– Ovo je fantastično dostignuće za naš novokreirani tim. Kada je reč o naša tri glavna modela: „combo“, „vivaro“ i „movano“, značajno smo povećali udeo u segmentu. Ukupno gledajući, naše poslovanje u kategoriji LCV vozila je poraslo za više od 26 posto, dok je evropsko tržište u isto vreme poraslo za samo 8 procenata – objašnjava Štefen Rašig (Steffen Raschig), direktor opelovih Komercijalnih vozila.
Kao deo „DRIVE! 2022“ strategije, Opel je u prošloj godini povezao sve svoje operacije vezane za laka komercijalna vozila u evropsku organizaciju koju vodi Štefen Rašig, sa ciljem da značajno proširi poslovanje u ovoj oblasti.
Ova inicijativa već sada donosi plodove, pa je novi „vivaro“ napravio najveći napredak sa rastom od 1,9 posto i sada u svom segmentu drži tržišni udeo od 11 posto. Osim toga, „Opel“ je od kada su otvorene knjige porudžbina, sakupio više od 100.000 narudžbi za „vivaro“.
U odnosu na 2014. godinu, najizraženiji poslovni rast kompanije u kategoriji komercijalnih vozila zabeležen je u Irskoj (+50%), Poljskoj (+ 20%), Finskoj (+ 19%), Španiji (+ 12%) i Francuskoj (+ 11%), navedeno je u saopštenju kompanije.
Оставите одговор