Lidlu potrebni dobavljači voća i povrća

Lidl Logo

Predstavnici kompanije „Lidl Srbija“ susreli su se na „Danu Dobavljača“ u Privrednoj komori Srbije, sa potencijalnim domaćim dobavljačima voća i povrća, koji ispunjavaju međunarodne standarde kvaliteta.

Proizvođači i distributeri voća i povrća mogli su da se upoznaju sa standardima kvaliteta traženih proizvoda i procesom selekcije kandidata, kojima će se poznati nemački trgovinski lanac rukovoditi prilikom izbora dobavljača u Srbiji, na osnovu čega su bili u mogućnosti da procene svoje šanse za saradnju sa Lidlom.

Po rečima Veljka Jovanovića, direktora Sektora za poljoprivredu PKS, ovakav događaj je prilika da proizvođači i distributeri voća i povrća saznaju više o potrebama Lidla i načinu na koji mogu postati njegovi dobavljači.

– Ovo je tek prvi korak u komunikaciji za koji se nadamo da će rezultirati konkretnim poslovima. Dani dobavljača predstavljaju našu redovnu aktivnost, a u narednom periodu PKS će kreirati digitalne alate koji će olakšati povezivanje dobavljača i trgovaca – najavio je Jovanović, a prenosi „eKapija“.

U zemljama u kojima posluje, nemački Lidl je poznat po ponudi koju odlikuje najbolji odnos kvaliteta i cene, što je i koncept na osnovu kojeg će ovaj maloprodajni lanac poslovati i na tržištu Srbije.

– Da bismo osigurali visok kvalitet i svežinu proizvoda u svakoj kategoriji, pa tako i kod voća i povrća, puno pažnje posvećujemo izboru dobavljača. Zato nam je izuzetno važno da započnemo direktnu komunikaciju sa domaćim dobavljačima, kao našim potencijalnim partnerima – istakao je direktor nabavke kompanije Lidl Srbija Daniel Petrovečki.

Tokom direktnih razgovora u PKS, domaći dobavljači su predstavili asortimane svojih proizvoda predstavnicama Lidla, ali im i postavljali dodatna pitanja. S obzirom na to da ovi susreti predstavljaju tek prvi korak u mogućem ostvarivanju saradnje, u narednim mesecima mogu se očekivati i neki konkretnji poslovni dogovori.

Nemački Lidl je deo „Schwarz grupe“ sa sedištem u gradu Nekarsulmu i najveći je diskontni trgovinski lanac u Evropi sa tendencijom daljeg dinamičnog rasta. Lidl je operativan u 27 zemalja Evrope, kao i u Sjedinjenim Američkim Državama, ali je prisutan u ukupno 30 zemalja, među kojima je i Srbija.

Lidl u Srbiji trenutno intenzivno radi na izgradnji svojih prodajnih objekata i uspostavljanju organizacione strukture, kako bi naredne godine istovremeno otvorio više svojih prodavnica u više gradova, najavili su u nemačkoj kompaniji.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор