Završetak ovogodišnjeg ekološkog projekta „Čisto iz ljubavi“, nemački trgovinski lanac Lidl Srbija obeležio je izložbom fotografija čišćenja planine Goč, tokom kojeg je, uz podršku partnerskih organizacija, uklonio 30 tona otpada. Od nastanka ovog projekta do sada, u više od 100 akcija, Lidl je uz pomoć oko 3.900 volontera uklonio iz prirode više od 90 tona smeća.
Kroz pomenuti projekat, Lidl Srbija je ove godine realizovao 9 akcija čišćenja, u partnerskoj saradnji sa ekološko humanitarnom organizacijom „Čepom do osmeha“, a finansijski je podržao i jedanaest akcija čišćenja koje su sprovele lokalne ekološke organizacije. Tokom ove godine, preko 800 volontera je uklonilo više od 30 tona otpada u akcijama širom Srbije, od čega će 4,5 tone različitog matrijala biti reciklirano. Akciji čišćenja Goča priključili su se i beogradski novinari koji su, pored izveštavanja, zajedno sa volonterima prikupljali otpad.
– Kao društveno odgovorna kompanija trudimo se da praktičnim primerima i direktnom ekološkom akcijom motivišemo javnost i pokrenemo pozitivne promene u društvu. Kao kompaniji nam je važno da mislimo o boljem sutra za buduće generacije, ali i njih da uključimo u održive i ekološke prakse. Zato smo i ove godine tokom projekta održali i eko-edukacije namenjene upravo najmlađima – objasnila је Marija Kojčič iz kompanije Lidl Srbija.
Građani i posetioci Vrnjačke Banje imaće priliku da na Trgu Kulture tokom narednih sedam dana pogledaju izložbu „Čisto iz ljubavi“, koja prikazuje kako se zajedničkim snagama može očistiti okruženje i učiniti boljim mestom za život, prenosi b92.
– Veliko nam je zadovoljstvo što smo bili deo ovog projekta, zajedno sa kompanijom Lidl Srbija. Ove godine, očišćena je velika količina otpada, a gde god da smo bili dočekani smo čisto iz ljubavi. Ponosni smo što je kroz naše edukativne ekološke radionice prošlo više od 650 mališana iz osnovnih i srednjih škola, a plan je da u budućnosti nastavimo istim putem – izjavila je Miljana Budisavljević, predstavnica Udruženja “Čepom do osmeha”.
Projekat „Čisto iz ljubavi“ deo je internacionalne strategije Švarc grupe „REset Plastic“, usmerene na pet oblasti delovanja: smanjenje upotrebe plastike, recikliranje plastike, povećanje upotrebe reciklirane plastike, uklanjanje otpada iz prirode i podsticanje ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.
Оставите одговор