Kriza naterala Nemce na prostu robnu razmenu

Jedno bavarsko preduzeće iskoristilo je marketinšku šalu minhenske pivare za neobičnu trampu, odnosno prostu robnu razmenu 22.000 litara jestivog ulja za isto toliku količinu piva.

Rezultat ovog poduhvata je da se sada zaposleni kompanije Leš u Talmesingu raduju besplatnom pivu, a gastronomi pivare Gizing u Minhenu isporuci neophodnog ulja za kuhinju, prenosi agencija DPA.

Povod za ovakav poslovni aranžman desio se još u junu, kada je pivara preko društvenih mreža poslala poruku da gosti svoje pivo privremeno mogu da plate i jestivim uljem, koje su ugostitelji zbog rata u Ukrajini u to vreme teško nabavljali.

Sa druge strane, firma Leš, koja se inače bavi prikupljanjem upotrebljenog ulja i masti koje potom prerađuje u bio-gorivo, nešto ranije je nabavila 22.000 litara jestivog ulja iz Ukrajine, kako bi, kako je navela, pomogla tamošnjoj privredi.

– Tih 22.000 litara ulja sada će biti sukcesivno zamenjeno. Još razmišljamo šta ćemo sa tolikom pivom, jer je sasvim sigurno da neće biti prodato. Stoga želimo da ga iskoristimo za neki dobar cilj, a svakako i zaposleni u našoj firmi treba da imaju nešto od toga – rekao je Hubert Cenk, portparol predzeća Leš.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор