Kongresni biro Turističke organizacije Srbije (TOS) učestvovao je na upravo završenom sajmu IMEX Frankfurt 2023, koji je ove godine okupio više od 3.000 organizatora kongresa i više od 2.500 dobavljača i pružalaca usluga iz svih delova sveta.
S obzirom na to da IMEX omogućava uspostavljanje kvalitetnih i značajnih poslovnih veza, građenje čvrstih poslovnih odnosa i stvarni povraćaj ulaganja, celokupna ponuda Srbije je već prvog dana izazvala veliko interesovanje, zbog čega je dogovoren veliki broj sastanaka sa predstavnicima međunarodnih organizatora poslovnih događaja i putovanja.
Na štandu Srbije svoje ponude i programe predstavilo je 13 predstavnika privrede: Hilton Beograd, Sava Centar Beograd, Crowne Plaza Beograd, Hyatt Regency Beograd, Movenpick Fruške Terme, Moxy Beograd, Viceroy Kopaonik, Balkan Holidays, Vekol DMC, iSerbia travel&events, Customice, Turistička organizacija Beograda i Turistička organizacija Niša, sa zajedničkim ciljem da predstave, promovišu i pozicioniraju Srbiju kao vodeću i najbrže rastuću destinaciju u Jugoistočnoj Evropi.
Strateška alijansa Nacionalnih kongresnih biroa Evrope (SANCBE) predstavila je na sajmu novu Belu knjigu pod nazivom ’’Kako nacionalni kongresni biroi mogu da iskoriste svoj uticaj i obezbede održivost’’. U skladu sa okvirima koje pružaju Evropski zeleni dogovor i Inicijativa Net Zero Carbon Events, Bela knjiga prikazuje plan saradnje između nacionalnih biroa ka prelasku na održive poslovne događaje i sveukupnu tranziciju ka održivosti.
Kao član SANCBE, Kongresni biro Turističke organizacije Srbije je aktivno učestvovao u izradi Bele knjige i svojim znanjima i dugogodišnjim iskustvom doprineo kreiranju zaključaka važnih za razvoj i unapređenje struke, prenosi agencija Tanjug.
Strateška alijansa Nacionalnog kongresnog biroa Evrope je mreža nacionalnih organizacija za upravljanje destinacijama i razvoj. Kao platforma za saradnju u industriji, koncentriše se na jačanju destinacija u Evropi kao vodećih destinacija za međunarodne poslovne događaje.
Ideja o stvaranju sinergije i uspostavljanju zajedničke platforme za Evropu kao destinacije za poslovne događaje na međunarodnoj sceni, nastavlja da dobija na snazi. Alijansa je sada jaka mreža koja broji 29 članova i iz godine u godinu beleži konstantan rast.
Оставите одговор