Dojče Ban predstavio novi koncept putovanja

Nemački nacionalni železnički operater Dojče Ban (Deutsche Bahn) predstavio je javnosti svoj novi koncept putovanja vozom, koji će, pored matiranog stakla i luksuznih kabina, putnicima ponuditi i uslugu nazvanu „digitalni peškir“.

U okviru obnove vredne više milijardi eura, DB brzi vozovi Intercity Express (ICE) uskoro će imati nove smanjene kabine namenjene većoj udobnosti i privatnosti, koje je nemački tabloid Bild već nazvao „knutsch-abteil“ odnosno „kabine za maženje“.

Nove manje kabine će biti dizajnirane za maksimalno dve osobe, dimenzija dva metra sa svega 70 centimetara. Pritiskom na taster u naslonu za ruku, prozirno staklo ka hodniku postaće matirano kako bi se obezbedila veća privatnost, prenosi Euronews.

Novitet će predstavljati i tasteri za mirise i instalirane digitalne rezervacije sedišta. DB je najavio da će instalirati digitalne displeje pomoću kojih putnici mogu označiti svoje sedište kao zauzeto, ukoliko ga napuste kako bi koristili neki od novih privatnih odeljaka, vagon-restoran ili toalet.

U Dojče Banu ovu uslugu su nazvali „digitalni peškir“, aludirajući na kontroverznu naviku nemačkih turista koji na bazenima i pažama „rezervišu“ ležaljke ostavljajući na njima peškir.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор