Nemački proizvođač sportske opreme, „Adidas“, namerava da tokom ove godine u Rusiji zatvori oko 200 svojih prodavnica, ali istovremeno i da otvori 100 novih.
Nikolaj Petrosjan, šef pres službe ove kompanije nazvao je plan za zatvaranje prodavnica „prirodnim procesom selekcije“. One prodavnice koje po ostvarenim prihodima ili po poseti kupaca ne zadovoljavaju, biće zatvorene, objasnio je Petrosjan.
U novootvorenim prodavnicama „Adidas“ planira da pređe na „home court“ (domaći teren), novi koncept poslovanja i prodaje, gde će se na velikom prostoru sportska oprema i „neighborhood“ (komšiluk) prodavati uz svakodnevnu odeću i obuću.
Nemački industrijski koncern „Adidas“, osnovan je 1948. godine i specijalizovan je za proizvodnju sportske obuće, odeće i opreme. U Nemačkoj koncern ima osam preduzeća i više od 25 zavisnih preduzeća u drugim zemljama. Svoje proizvode plasira pod brendovima „adidas“, „ribok“, „rokport“ i druge.
U Rusiji „Adidas“ ima oko 800 svojih prodavnica. Po podacima same kompanije, ona je najveći trgovac sportskom opremom u Rusiji, sa tržišnim udelom od 60 procenata, navodi agencija „Itar-Tass“.
Оставите одговор