Sve spremno za Beogradski sajam turizma

Na Beogradskom sajmu pri kraju su pripreme za 41. Međunarodni beogradski sajam turizma, koji će biti održan od 21. do 24. februara pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“.

U sedam hala Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operateri, a u najavi su i promocije najnovijih trendova i dešavanja u međunarodnoj turističkoj industriji, kao i novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.

O regionalnom i međunarodnom karakteru Beogradskog sajma turizma govori i podatak da se za učešće na manifestaciji ove godine prijavio još veći broj izlagača, a značajan broj poslovnih gostiju iz svih delova sveta najavljuje dolazak na izložbu koja će i ove godine na jednom mestu okupiti ljude sa zajedničkim poslovnim interesovanjima i ciljevima.

Zemlja partner ove godine biće Bugarska, susedna zemlja čiji je turizam u procvatu, a koja je turistima privlačna prvenstveno zbog mogućnosti za odmor i provod tokom cele godine. Ovim partnerstvom Srbija i Bugarska nastavljaju da unapređuju inače blisku saradnju u oblasti turizma, prenosi Danas.

Beogradski sajam ove godine predstavlja i promoviše Omladinski turizam kao jedan od najpopularnijih vidova turizma sa značajnim učešćem u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstaviće se najpopularnije domaće turističke agencije koje nude aranžmane za ceo svet i Srbiju, a u svom poslovnom fokusu imaju mlade ljude. Takve agencije su postale lideri u regionu, a mladima najčešće nude putovanja na koncerte, festivale i žurke. Kako je planirano, u istoj hali posetiocima će, takođe, biti predstavljene i najznačajnije srpske muzičke i kulturne manifestacije.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор