Srpska igrica za Evropsku turističku komisiju

made-in-germany-rs-homepage-logo

Agencija za digitalni marketing „Homepage“ iz Srbije kreirala je igricu „Roll The Dice“ za Evropsku turističku komisiju, iza koje stoji i sama Evropska komisija (EK).

Korisnici igre „Roll The Dice“ bacaju virtuelne kockice i tako kreiraju nasumične rute po Evropi, otkrivajući pri tom više od 100 lokacija, među kojima su prestonice i neki od najlepših evropskih gradova. Igrači otključavalju lokacije i dobijaju posebna priznanja. Na svakoj lokaciji na raspolaganju su im opis grada, galerija i agregovani sadržaj sa društvenih mreža. Sem toga, korisnici su u mogućnosti da učestvuju i u kvizu, kao i da kreiraju virtuelnu razglednicu koju kasnije mogu podeliti na svom „Facebook“, „Twitter“ i „Pinterest“ profilu.

Igrači sa najviše bodova nagrađuju se sa 2 povratne avionske karte za Evropu, kao i sa 2 petnaestodnevne propusnice za „Eurail“, tokom dva meseca u prvoj klasi. Pored glavnih nagrada tu su i utešne nagrade koje će se deliti na nedeljnom niovu, ističu u „Homepageu“.

Ivan Todorov, glavni menadžer na ovom projektu, objasnio je za „Netokraciju“ da jedan od glavnih ciljeva igre jeste popularizacija Evrope kao turističke destinacije, sa jasnim akcentom na tržišta Sjedinjenih Američkih Država, Kanade i Brazila, u skladu sa ciljevima Evropske komisije i njenom strategijom razvoja turizma.

Igra je inspirisana prošlogodišnjom kampanjom „Roll The Dice“ Evropske turističke komisije. Pregovori i planiranje razvoja krenuli su u avgustu, a sam razvoj igre trajao je tri meseca. Tom prilikom programeri u timu koristili su savremeni „Ember framework“, a igrica je danas dostupna na „Facebooku“ i zvaničnom sajtu koji je optimizovan za desktop, tablet i mobilne uređaje.

Iako je lansirana tek pre nekoliko dana, igrica „Roll The Dice“ već je privukla veliki broj igrača, koji će se tokom narednih meseci boriti za glavnu nagradu i priliku da upoznaju Evropu i sve njene različitosti koje nudi gostima iz drugih krajeva sveta.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor