Sajam vina „ProWein 2015“ u Diseldorfu

made-in-germany-rs-prowein

U nemačkom gradu Diseldorfu, od 15. do 17. marta biće održan Međunarodni sajam vina i alkoholnih pića „ProWein 2015“, inače jedan od najznačajnijih događaja u svetu vinarstva namenjen isključivo stručnoj javnosti i posetiocima.

Na sajmu vina u Diseldorfu svake godine se susreću vodeći svetski proizvođači i distributeri vina i alkoholnih pića, hotelijeri, ugostitelji, trgovci na malo i entuzijasti. Tokom tri sajamska dana biće predstavljena vina i alkoholna pića sa svih strana sveta, geografski podeljena u 9 hala (hale od 9 do 17), kako bi se posetioci što lakše snašli među više od 5.800 izlagača iz 50 zemalja. Organizatori očekuju dolazak 50.000 posetilaca iz celog sveta, prenosi „eKapija“.

Impresivna i raznovrsna ponuda više od 300 događaja i manifestacija upotpuniće i ove godine program sajma „ProWein“. Uz degustacije proizvoda, u središtu hale 13 biće organizovan „ProWein Forum“ sa mnogobrojnim predavanjima o različitim regionima, vrstama grožđa, trendovima na tržištu i raznim drugim aktuelnim temama iz oblasti vinarstva. Program uključuje i organizovane ture prolaska kroz vinski svet različitih zemalja. Profesor Li Demei, poznati kineski enolog i vinski stručnjak, upoznaće učesnike i posetioce sa vinskom kulturom Kine i kineskim tržištem vina, i pozvati izlagače da učestvuju na partnerskom sajmu „ProWein China 2015“ u novembru.

Uz nacionalne štandove najvećih izlagača poput Italije i Francuske sa po više od 1.000 članova, posetioci će moći da uživaju u ukusima vina iz različitih egzotičnih krajeva sveta, na primer u vinima iz Bolivije, a moći će da isprobaju i pobednička vina sa prestižnog međunarodnog takmičenja MUNDUS VINI, kao i neuobičajene koktele u okviru „FIZZZ-Lounge“ zone. Uz sve to, festivalsko raspoloženje tih se dana prenosi na ceo grad, gde će mnogi poznati restorani i vinoteke, okupljeni pod inicijativom „ProWein goes City“, upriličiti brojne promotivne programe.

U hali 16 sajma, premijeru će imati i jedna specifična izložba pod nazivom „same but different“, na kojoj će se predstaviti napredne inovativne ideje za vinsku proizvodnju i marketing. U okviru ove izložbe predstaviće se desetak učesnika za koje organizatori veruju da nude nešto „drugačije“, bilo da je reč o samom načinu proizvodnje ili prodaji vina, što će predstavljati podstrek i inspiraciju za kreativnu razmenu ideja unutar sektora.

Organizatori predstojećeg sajma „ProWein 2015“ unapredili su postojeću elektronsku bazu podataka i izlagača, uvođenjem dodatnih kriterijuma za pretragu po obimu prodaje, veličini kompanije, tržištima na koje vinari izvoze svoje proizvode i slično, kako bi se posetioci što bolje pripemili pre same posete sajmu. Takođe, proizvođačima je omogućeno i lako pronalaženje kontakata i zakazivanje B2B online sastanaka sa potencijalnim partnerima i pre samog događaja.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor