Prihod „Viktorija grupe“ 191,4 mil. € za 6 meseci

made-in-germany-rs-victoria-group

U prvom polugođu 2015. srpska kompanija „Viktorija grupa“ je prihodovala 191,4 miliona eura, što je za 31,5 procenata više nego u istom periodu prethodne godine. Identičan rast zabeležen je u prihodima od prodaje, a samo je rast izvoza bio 26 posto, uz ostvarenu vrednost preko 78 miliona eura.

Dobre poslovne rezultate potvrđuje i „Ebitda“ troškovi koji su u odnosu na prvo polugođe 2014. godine veći za skoro 100 posto, što govori da je na ime poreza, doprinosa i drugih dažbina, ove godine u budžet Republike Srbije kompanija uplatila 3,96 milijardi dinara. Viktorija grupa je na ovaj način dodatno učvrstila svoju poziciju najvećeg neto izvoznika prehrambeno-prerađivačkog sektora u Srbiji, ističu u kompaniji, a prenosi „B92“.

Nikola Vujačić, direktor operacija Viktorija grupe, objasnio je da su odlični finansijski pokazatelji za prvih šest meseci ove godine rezultat unapređenja produktivnosti, određenih promena u poslovnoj i komercijalnoj politici, kao i optimizacije poslovanja, koji su započeti prošle godine.

– Intenzivan desetogodišnji investicioni ciklus u vrednosti preko 200 miliona eura, omogućio je uvećanje i modernizaciju proizvodnih kapaciteta, kao i proširenje asortimana proizvodima sa visokim stepenom finalizacije. U narednom periodu u fokusu će biti dalji razvoj poslovanja naše fabrike „Sojaprotein“ uz orijentaciju na proteinske proizvode dodate vrednosti sa primenom u prehrambenoj industriji. Nakon puštanja u rad pogona za proizvodnju tradicionalnih sojinih koncentrata pre nepune tri godine, u ovoj godini imamo pozitivne efekte te investicije. S obzirom da poslujemo sa proizvodima koji se kotiraju na svetskim berzama i da smo kao izvoznik prisutni na preko 40 svetskih tržišta koja posluju u raznim valutama, uveli smo hedžiranje robe i valutno hedžiranje. Samo u 2015. godini dobit na bazi hedžinga iznosila je skoro milion eura – kaže Vujačić.

Po njegovim rečima, u drugom polugođu tekuće godine kompaniju očekuje još veći rast prihoda od prodaje, a samim tim i dalji rast poslovne dobiti.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор