Pad prodaje Folksvagena u prvom kvartalu 2019.

U prvom kvartalu 2019. godine nemački automobilski div Volkswagen je prodao više od 2,6 miliona svojih vozila, čime je zabeležio pad prodaje od 2,8 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine.

Ovakvu situaciju je direktor prodaje Kristijan Dalhajm prokomentarisao rečima da je prvi kvartal „bio izazovan kao što se i očekivalo“, prenosi portal Famagusta Gazete.

Nemački proizvođač je u martu ove godine kupcima širom sveta isporučio 998.900 svojih vozila, što je za 4,3 posto manje nego u istom mesecu prošle godine, kada je bilo prodato ukupno 1.043.400 automobila marke Folksvagen.

Ukupno posmatrano, pad prodaje od 9,9 posto u azijsko-pacifičkom regionu i pad od 10,2 posto u Južnoj Americi, nije se mogao kompenzovati boljom prodajom u Evropi i u Severnoj Americi, gde je u prvom kvartalu prodaja porasla za 0,6 i 3,6 posto.

I pored ovakvog bilansa Folksvagen je, kako zaključuje Dalhajm, ipak „nešto optimističniji u pogledu prognoza za drugu polovinu tekuće godine.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор