Nemački „Skinial“ traži franšizere za uklanjanje tetovaža

made-in-germany-rs-skinial-odklanjanje-tetovaza

Nemački firma „Skinial“ sa svojim konceptom za bezbedno uklanjanje tetovaža, primaoce franšize traži i u Srbiji, nastavljajući sa globalnom ekspanzijom.

„Skinial“ je jedan od retkih centara u kojima se tetovaže uklanjaju na prirodan i bezbedan način, između ostalog i bez upotrebe lasera. Osim na matičnom tržištu u Nemačkoj, franšizne studije ova firma ima i u Austriji, Švajcarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji, Španiji, Danskoj, a od kraja 2014. i u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).

Ovo je bezbedna metodu za uklanjanje tetovaža, bez lasera ili rizika od malignih oštećenja kože. U postupku se ubrizgavaju specijalne fiziološke tečnosti koje deluju tako što pobuđuju imuni odgovor organizma koji obojene delove sam izbacuje na površinu kože.

– Ekspanzija se nastavlja i ove godine. Planiramo da otvorimo najmanje deset poslovnica u Poljskoj, Nemačkoj i Švajcarskoj, a nadamo se da ćemo potpisati i ugovor o master franšizi s partnerom iz Francuske. Pored toga, u potpunosti smo ažurirali veb-sajt kompanije, „pojačali“ timove za marketing i menadžment, koji će sarađivati sa potencijalnim primaocima franšize, sve što bi olakšalo širenje „Skiniala“ na nova tržišta – objašnjava direktor kompanije Klaus Bode.

Po njegovim rečima, ova godina mogla bi biti ključna i po pitanju „statusa“ koncepta, jer preparati koji se koriste u „Skinial“ metodi, više neće biti označeni kao kozmetički, već kao medicinski.

– To će nam umnogome pomoći da razvijemo nove proizvode i sprovedemo naučna istraživanja. U aprilu ove godine pozvani smo na vrlo značajan naučni skup u Brižu, a radi se o Evropskom kongresu o tetoviranju i istraživanju pigmenata. Uostalom, da bismo uopšte ušli na tržište SAD, naši preparati su morali da ispune vrlo rigorozne standarde – priča Bode.

Osim u Srbiji, potencijalne primaoce franšize „Skinial“ traži i u zemljama u regionu. Za master franšizu potrebno je izdvojiti 17.000 eura, što to pokriva licencu za otvaranje jednog studija, garantuje teritorijalnu ekskluzivnost u Srbiji i pravo na prodaju pojedinačnih franšiza u periodu od 10 godina. Studio bi trebalo da bude veliki svega 15-ak kvadratnih metara i može se smestiti unutar privatnog stana, uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde, ali i unutar klinike, postojećeg kozmetičkog ili estetskog salona.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor