Nemački dm pomaže srpskim proizvođačima da izađu na tržište

Nemačka kompanija dm je pre dve godine pokrenula u Srbiji projekat “dm Inkubator” sa ciljem da pomogne domaćim proizvođačima da razviju i unaprede svoje proizvode i uspešno ih plasiraju na rafove najvećeg evropskog drogerijskog lanca.

Tokom prve godine projekta razvijeno je 57 novih proizvoda, a u poslednjih 9 meseci još 15, pa se u dm drogerijama danas može naći 72 proizvoda domaćih preduzetnika, učesnika projekta. Ovakav biznis model se pokazao kao veoma uspešan, a naročito u proteklom periodu, kada je upravo od domaće proizvodnje stigla značajna podrška.

Neki od tih domaćih proizvoda koji se već više od godinu dana prodaju u dm drogerijama jesu i Olydrop ulje za masažu desni i rumenila Coquette, tečno-kremaste teksture, u nijansama kajsije, maline i kupine, sa prirodnim uljima iz koštica ovih voćki uzgajanih u Srbiji. U okviru segmenta nege i lepote dm kupcima preporučuje i Bione, specifičan proizvod za kompletnu negu lica, My way natural losion za telo, Multiactiv marmelade za predeo oko očiju, kao i Call me Frank preparate za negu muške kose.

Iz porodične kompanije Dolovac organic u dm stižu matični sokovi, proizvedeni od kvalitetnog organskog voća, dostupni u kombinaciji pet različitih ukusa, koji se mogu piti razblaženi sa vodom ili pomešani sa nekim drugim voćnim sokom. Ponudu hrane dm obogatio Tvoja domaćica salatama od prirodnih sastojaka, PrirodNo1 organskim namazima od borovnice, šumskih jagoda i crne zove, kao i prirodnim kašastim sokovima od brokolija i jabuke brenda Vrtlari, prenosi B92.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор