Nema reklamiranja igrica sa nedefinisanim datumom izlaska

Nemačka je u cilju zaštite prava potrošača zabranila promovisanje video igara za koje ne postoji konkretan datum izlaska na tržište.

Ovakvom odlukom Nemačka pokazuje zašto važi za jednu od država sa najstrožim zakonima kada je u pitanju zaštita potrošača, a čiji državaljani mogu vratiti proizvod i tražiti povraćaj novca kada god to požele.

Razlog za najnoviju zabranu nalazi se u korišćenju nedefinisanih datuma tipa “comming soon” u nameri da se što veći broj ljudi ubedi da prednaruči igricu, što u stvari znači da prodavci i izdavači ubiru novac znatno pre nego se “gotov” proizvod pojavi na tržištu.

Nemački sud je zabranio promociju igara sa datumima takvog tipa, a od svakog prodavca video igara zahteva da kupcu saopšti konkretan datum kada će igra postati dostupna, jer samo pod tim uslovima može da je prodaje kao pre-order, u suprotnom krši zakon, prenosi „Play“.

Ovakva zabrana je dobra za kupce i korisnike, međutim problem prodavaca nastaje kada developer za nekoliko meseci odloži pojavljivanje igrice, odnosno u slučaju da igrica ne bude isporučena u najavljenom roku, što je zakonom propisano, jer tada potrošači imaju pravo da traže pun povraćaj novca.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор