Upišite se
Nemačko Srpski – Srpsko Nemački poslovni odnosi, vesti, firme, delatnosti i proizvodi vrhunskog kvaliteta

Lidl u Srbiji traži 1.000 prodavaca

Kompanija „Lidl Srbija“ je danas objavila oglas za zapošljavanje više od 1.000 prodavaca u maloprodajnim objektima u 18 srpskih gradova, a prijave na ovaj konkurs mogu se poslati do 24. marta.

Oglas se odnosi na kandidate iz Beograda, Bora, Inđije, Leskovca, Niša, Novog Sada, Jagodine, Kikinde, Kragujevca, Kruševca, Pančeva, Smedereva, Sombora, Subotice, Šapca, Užica, Vršca i Zrenjanina, prenosi agencija „Tanjug“.

U konkursu, koji se nalazi na sajtu Lidla, navodi se da će u svim gradovima biti zaposleno po više od 40 radnika, dok je za markete u Beogradu kompaniji treba više od 300 radnika. Potrebno je da su kandidati timski radnici, da poseduju najmanje srednju stručnu spremu, da su posvećeni radu, orijentisani ka kupcima, kolegijalni, fleksibilni, uporni, pedantni i precizni u radu, a poželjno je da imaju i radno iskustvo u prodaji.

– Lidl kao poslodavac izuzetno ceni svoje radnike. Elektronska evridencija vremena nam omogućava da nakande za prekovremeni rad zaposlenima isplaćujemo po principu „svaki minut se plaća. Planiramo otvaranje između 10 i 20 prodavnica, a naknadno ćemo saopštili tačan datum i lokacije – rekla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u ovoj kompaniji.

Ona je navela da Lidl ima jedinstven model poslovanja, odnosno da prodavci imaju različita zaduženja, od rada na kasi, preko rada u pekari i usluživanja kupaca, do poslova slaganja robe.

– Takva organizacija rada nam omogućava da kroz uštede u procesima možemo da ulažemo u cene i da na kraju potrošačima ponudimo dobru cenu. Lidl je poznat u svetu po najboljem odnosu cene i kvaliteta, i to je ono što i potrošači u Srbiji mogu da očekuju – istakla je Petrovićeva.

U ovoj kompaniji zadaci prodavaca su i održavanje higijene prodavnice i skladišnog prostora, radi se pet dana nedeljno, a uz plaćeni prekovremeni rad, zaposleni imaju pravo i na regres i topli obrok. Svi izabrani kandidati prvo prolaze kroz obuku za rad, nakon čega im kompanija nudi mogućnost daljeg ličnog i profesionalnog razvoja.

Nemački trgovinski lanac Lidl poseduje više od 10.000 prodavnica u 27 zemalja Evrope i Sjedinjenih Američkih Država, u kojima radi više od 225.000 zaposlenih. U kompaniji kažu da sa ovim konkursom započinju najveći, ali ne i poslednji krug zapošljavanja u Srbiji.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor

Najnoviji članci

Kategorije

Blog

Arhiva članaka

Sign up for Made in Germany RS - Newsletter

* = required field