Lidl Srbija nagrađen priznanjem „Prijatelj potrošača“

Međunarodna organizacija ICERTIAS nagradila je kompaniju Lidl Srbija priznanjem koje se dodeljuje preduzećima za ostvaren izvanredan odnos sa svojim potrošačima, poslovnim partnerima i zaposlenima, saospštavaju iz Lidla.

– Nakon prolaska kroz proces detaljnog istraživanja i provere, Lidl je dobio prestižnu medalju „Prijatelj potrošača – jer cenimo naše potrošače“ uz status „Superiorna izvrsnost“. Izuzetno smo ponosni na to što smo dobili nagradu koja već godinama služi potrošačima kao orijentir prilikom kupovine, i na to što je Lidl od strane nezavisnog istraživačkog tela proglašen za kompaniju koja pripada najvišem kalibru na trzištu Srbije“ – naglasila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

ICERTIAS je privatna i politički nezavisna internacionalna organizacija koja se bavi istraživanjem tržišta, osnovana u Švajcarskoj 2011. godine, sa fokusom na otkrivanje i nagrađivanje kompanija koje nude najbolje svojim potrošačima, dodaje se u saopštenju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor