Lidl se širi na američkom tržištu

made-in-germany-rs-lidl-znak

Nemački maloprodajni trgovinski lanac, kompanija „Lidl“, već je osvojio evropsko tržište, a svoj poslovni uspeh sada nastavlja da ostvaruje i u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).

Lidl u SAD planira da svoje poslovanje prošire na Istočnu obalu, od grada Nju Džerzija, pa sve do savezne države Džordžije. Prema navodima „Biznis insajdera“, Lidl pod sloganom „Every Lidl Helps“ namerava da do 2018. godine otvori 150 novih svojih prodavnica sa druge strane Atlantika, prenosi „Večernji list“.

Sem namirnica, nemačka kompanija je svoju ponudu proširila i na kućne aparate, nameštaj i žensku kolekciju odeće iz 2014. godine, koja je rasprodata u prva tri dana. Lidl je od tada lansirao na tržište i mušku kolekciju odeće, liniju torbica i brend odeće za fitnes.

Nemački trgovinski koncern trenutno ima 10.000 svojih prodajnih objekata u čak 26 evropskih zemalja.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор