Lidl se širi i povećava asortiman proizvoda

Vlasnik maloprodajnih lanaca „Lidl“ i „Kaufland“, Nemačka grupacija „Švarc“, najavljuje u ovoj godini dalja ulaganja kako bi zadržala trend rasta, uz planirano ostvarivanje prihoda većih od 100 milijardi eura.

Lidl poseduje ukupno 10.460 trgovina u Evropi i SAD. U prošloj poslovnoj godini, koja završava sa februarom, trgovinska grupa je povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, od čega je 74,6 milijardi eura udeo Lidla u tom iznosu, navodi agencija „Rojters“, a prenosi „Poslovni dnevnik“.

Ulaganja Švarca su u prošloj poslovnoj godini dostigla nivo od 7 milijardi eura, a sličan iznos investicija je planiran i za ovu godinu. Švarc namerava da u narednom periodu otvori oko 300 do 350 novih trgovina i poveća asortiman proizvoda sa sadašnjih 1.800 na 2.500. Po rečima izvršnog direktora grupacije Klausa Gehriga, „pritisak da se nešto menja nikada nije bio veći“, prenosi nemački list „Frankfurter algemajne cajtung“ (FAZ).

U poslednje vreme Lidl i njegov konkurent „Aldi“ povećavaju ulaganja u nizu zemalja, posebno u Britaniji, gde postupno podižu svoje tržišne udele na račun tradicionalnih kompanija. Lidl je sredinom prošle godine otvorio u SAD prvih 100 prodavnica, najavljujući i do 50 posto niže cene u odnosu na konkurenciju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор