Lidl predstavio srpske proizvode s oznakom „Čuvarkuća“

Nemačka trgovinska kompanija Lidl Srbija predstavila je paletu 150 proizvoda domaćih dobavljača sa žigom „Čuvarkuća“, koji su deo redovnog asortimana popularnog trgovinskog lanca, a povodom akcije Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“.

Predsednik PKS Marko Čadež je tim povodom rekao da nije jednostavno dobiti oznaku „Čuvarkuća“, kao i da će Komora ovu nedelju završiti sa više od 700 proizvoda obeleženih ovim žigom, prenosi agencija Tanjug.

– Upitnici su veoma detaljni i veoma se detaljno radi na proveri kvaliteta i svega onoga što ulazi u „Stvarano u Srbiji“, u žig „Čuvarkuća“, a to je da 80 posto vrednosti proizvoda mora biti stvoreno u Srbiji. Dakle, nije dovoljno samo zapakovati nešto, nego ga zaista proizvesti. Kupovinom ovih proizvoda kupac bira da pomogne svojoj prorodici, prijateljima, ljudima koji stvaraju te proizvode, radna mesta, plaćaju poreze. Tim porezima oni plaćaju bolje vrtiće, škole, puteve, pa od nas kupaca zavisi u kakvoj ćemo zemlji živeti i kakvu ćemo privredu imati – poručio je Čadež na promociji „Čuvarkuća“ u Lidl prodavnici.

On je sve kompanije pozvao da prate njihove aktivnosti i da na sledećem „Danu dobavljaća“ sa nemačkim privrednicima pokažu šta umeju. Kako je objasno, to je šansa za dobavljače da preko Lidla uđu na srpsko tražište, ali i da nađu nova tržišta na kojima je Lidl prisutan.

Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Tomislav Šapina je naglasio da su svi proizvodi koji nose žig „Čuvarkuća“ rezultat dugotrajnog procesa partnerske saradnje između PKS, domaćih proizvođača i svih zaposlenih u Lidlu, koji su godinu dana temeljno i dugotrajno radili na procesu sertifikacije.

– Lidl Srbija je još jednom pokazao da se drži obećanja datog građanima Srbije prilikom otvaranja prvih prodavnica: da smo u Srbiju došli da trajno ostanemo, da zajedno sa našim domaćim proizvođačima rastemo i dalje se razvijamo i da našim potrošačima nadalje nudimo najbolji odnos cene i kvaliteta – poručio je Šapina i dodao da je 18 Lidlovih dobavljača imalo privilegiju da dobije oznaku „Čuvarkuća“.

On je pozvao sve građane da podrže proizvode stvarane u Srbiji i tom prilikom najavio da je u planu nemačke kompanije da za mesec dana otvori svoj drugi logistički centar u Lapovu sa 250 novih radnih mesta.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor