Lidl donirao 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije

Kompanija Lidl Srbija je donirala Crvenom krstu Srbije sedam tona hrane za pomoć socijalno-ugroženim grupama. Lidl je hranu podelio na osam lokalnih zajednica i njom će biti obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca.

Donacija, koja je preko Crvenog krsta stigla do ugroženih u Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu, deo je strategije društveno odgovornog poslovanja nemačkog trgovinskog lanca pod sloganom: „Na putu prema sutra“. Inače, u opštinama u kojima je otvorio svoje prodavnice, Lidl je do sada na različite načine već doprineo unapređenju uslova života građana.

– Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima sugrađanima, čineći ih, na taj način, delom naše zajednice. Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost – poručila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Crveni krst je ovu donaciju najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju, kao i na korisnike programa narodnih kuhinja. Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović se zahvalio nemačkoj kompaniji istakavši da se radi o veoma značajnoj donaciji u hrani, kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana i njihovih porodica koje često nemaju dovoljno ni za ishranu, a kojima će na ovaj način biti olakšan život. On je izrazio uverenje u nastavak uspešne saradnje sa Lidlom, kao i da će ovaj primer društveno odgovornog ponašanja podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije.

Iz Lidla potvrđuju da će nastaviti saradnju sa Crvenim krstom, te će u narednim mesecima u svojim prodavnicama informisati ljude dobre volje na koji način mogu da se uključe i budu deo njihovih humanitarnih akcija. „Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore“, poručuju iz kompanije i dodaju da se trude da na duge staze grade strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Inače, Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnovane su na pet stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri, navodi se u saopštenju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor