Knauf predstavio novu strategiju poslovne održivosti

Pod sloganom “For A Better World“, nemačka kompanija Knauf Insulation je predstavila novu ambicioznu i sveobuhvatnu strategiju poslovne održivosti, koja se fokusira na četiri cilja: ljudi na prvom mestu, nulta emisija ugljenika, obezbeđivanje cirkularne ekonomije i stvaranje boljih zgrada.

– Održivost nije novost za nas u Srbiji. Uperiodu od 2012. do 2019. reciklirali smo 12.000 tona kamene vune i tako smanjili emisiju CO2 u atmosferu za 7.630 tona. Prelaskom sa lož ulja na TNG 2010. godine smo redukovali emisiju CO2 za 20%. Stopa nezgoda na radu u našoj fabrici u Surdulici je među najnižima u Knauf Insulation grupi, sa periodom od čak 1.000 dana bez povrede (2017-2019); 80% kamiona koji prevoze našu vunu poseduju EUR 5 i EUR 6 motore koji manje zagađuju okolinu – ističe Tihomir Civkaroski, generalni direktor Knaufa za Balkan.

On je poručio da se na pomoć njihove kompanije može računati u vremenu kada građevinska industrija doživljava promene, a regulative i zakoni postaju sve stroži u pogledu energetske efikasnosti i zaštite životne sredine.

– Održivost je zapravo u temelju svega što radimo. Naši proizvodi štede energiju, smanjujući emisije štetnih gasova i čineći zgrade spremnim za budućnost. Imamo i iskustvo i znanje da pomognemo i našim klijentima i kupcima da dostignu svoje ambicije na polju održivosti – naglasio je Civkaroski.

Nova strategija Knauf Insulation oslanja se na globalne uspehe kompanije iz prethodne decenije. Naime, u periodu od 2010. do 2019. kompanija je smanjila potrošnju energije i emisije gasova za 23%; smanjila broj nezgoda na radu za 56%, a odnošenje otpada na deponije za 67%.

– Zacrtali smo dugoročne obaveze kojima ćemo doći do ostvarenja naših ciljeva održivosti, ali smo takođe zadali i kratkoročne ciljeve do 2025. godine, koje svako od nas već danas treba da počne da ostvaruje. Od ključnog značaja je da naši lideri na svim nivoima preuzmu odgovornost za napredovanje ka ostvarenju dugoročne vizije i na taj način ne ostave problem generacijama koje dolaze – izjavio je generalni direktor grupe Žan-Klod Karlen.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor