„Folksvagen“ postavio pop zvezdu za šefa marketinga

made-in-germany-rs-volkswagen02

Britansku muzičku zvezdu Robija Vilijamsa čelnici „Folksvagena“, najvećeg evropskog proizvođača automobila, imenovali su na mesto direktora marketinga.

Nakon što je nemački proizvođač sportske opreme „Puma“ nedavno imenovao američku pop pevačicu Rijanu za kreativnu direktorku u kompaniji, i „Folksvagen“ se odlučio da po istom ključu angažuje popularnu muzičku zvezdu. Zahvaljujući ovakvom kobrendingu, nemačke kompanije se nadaju da će postići povećanje svoga profita, prenosi „B92“.

U okviru svetske premijere, „Folksvagen“ je predstavio reklamnu kampanju nove serije automobila modela “Club & Lounge”, za čiju je promociju izabran slogan “Wie gut klingt das denn?” (Koliko dobro vam to zvuči?). U pitanju je devet „Folksvagenovih“ modela, među kojima su i „Golf“, „Buba“ i „Tiguan“.

Što se tiče samog angažmana Robija Vilijamsa, on je i ranije nagovestio da bi moglo da se desi da promeni zanimanje. Svoje imenovanje na mesto šefa marketinga u „Folksvagenu“, on je prokomentarisao rekavši da je to za njega nešto potpuno novo, pravi posao i izlazak iz okvira sveta muzike.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor