„Deichmann“ beleži rast prodaje u Srbiji

made-in-germany-rs-deichmann-logo

Evropski proizvođač obuće broj jedan, nemački „Deichmann“, u 2015. godini nastavio je trend rasta, prodavši u 18 svojih filijala širom Srbije 770.000 pari cipela, ili za 70.000 više nego u prethodnoj godini.

Po rečima Borisa Kopiča, direktora „Deichmanna“, u kompaniji su veoma zadovoljni ostvarenim rezultatima. U prošloj godini obrt je porastao za 16,5 posto, dostigavši novo od 2 milijarde dinara, prenosi “eKapija”.

– Od kada smo 2011. godine počeli poslovanje u Srbiji, beležimo rast iz godine u godinu, što je rezultat orijentacije kompanije na potrebe kupaca. Naša strategija podrazumeva zadovoljenje potreba svih starosnih grupa različitih platežnih sposobnosti. Nudimo modernu obuću odličnog kvaliteta po veoma konkurentnim cenama i taj koncept je veoma dobro prihvaćen kod kupaca – kaže Kopič.

Sa rastom kompanije raste i broj njenih radnika u Srbiji, kojih je danas 139. Mreža filijala je u prošloj godini proširena za tri nove prodavnice, a u 2016. godini, osim u Subotici gde je novi objekat već otvoren, planirana su otvaranja i radnji u beogradskoj Borči, u Nišu i Valjevu.

„Deichmann trgovina obućom“ u Srbiji pripada „Deichmann“ grupi sa sedištem u Esenu. Ovo porodično preduzeće najveći je trgovac obuće na malo u Evropi. Obrt u 23 evropske zemlje i grupe preduzeća koja rade u SAD, porastao je za 8,3 posto, sa 4,9 milijardi na 5,3 milijardi eura. U 2015. godini grupacija je preko svojih filijala i onlajn prodavnica širom sveta prodala 172 miliona pari cipela, a zapošljavala ukupno 37.300 radnika.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор