„Burda“ raskinula ugovor sa kijevskom štamparijom

made-in-germany-rs-burda-media-tower

Nemačka izdavačka kuća „Burda“ raskinula je ugovor koji je imala sa kijevskom štamparijom „Ukrpoligrafmedia“ zbog sankcija EU uvedenih prema njenom vlasniku Sergeju Kurčenku. Inače, „Ukrpoligrafmedia“ deo je medijskog holdinga „UMH Kurčenko“, koji je izdavač „Forbsa“ u Ukrajini, prenosi agencija „Tanjug“.

Kako je navedeno u odgovoru „Burde“ kijevskoj štampariji, ugovor sa „Ukrpoligrafmediom“ raskinut je u u okviru ispunjenja sankcija Evropske unije, uvedenih 5. marta ove godine. Nakon raskida, nemačka kompanija preselila je štampanje svojih izdanja u tri kijevske i jednu harkovsku štampariju, navode u ovoj izdavačkoj kući.

Povodom ovog događaja, predsednik nadzornog odbora medija holdinga „UMH“ Jurij Rovenski odbio je da da bilo kakav komentar.
Burda u Ukrajini izdaje 46 periodičnih izdanja, uključujući tu i časopise „Burda stil“ sa tiražom od 75.000 primeraka, „Ups!“ sa 50.000 primeraka, „Plejboj“ sa 25.000, „Liza sa 115.000 i „Autosvet“ sa 36.000 primeraka mesečnog tiraža.

Zbog sumnje u nezakonito korišćenje budžetskih sredstava, EU je u martu uvela sankcije protiv Kurčenka i zamrzla njegov račun i imovinu. On je jedan od 18 ljudi na spisku za uvođenje sankcija, na kome se nalazi i bivši predsednik Ukrajine Viktor Janukovič, kao i njegovi najbliži saradnici. Krajem aprila državno tužilaštvo Ukrajine raspisalo je za Kurčenkom međunarodnu poternicu, navodi agencija „Itar tas.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor