Upišite se
Nemačko Srpski – Srpsko Nemački poslovni odnosi, vesti, firme, delatnosti i proizvodi vrhunskog kvaliteta

BMW ne želi međusobno slične modele

Šef BMW-a nadležan za dizajn vozila Adrijan Van Hojdonk smatra da njihovi automobili stilski treba da se razlikuju jedan od drugog i poručuje da su prvi koraci ka tome već učinjeni na najnovijim modelima.

Većina svetskih proizvođača vozila prihvatila je trend da različiti modeli u okviru istog brenda međusobno imaju veoma sličan dizajn, zbog čega ih je iz daljine vrlo teško razlikovati. Ovakvom praksom se postiže da određena marka automobila postane prepozantljiva po unificiranom izgledu i stilskim karakteristikama, ali se time gubi autentičnost dizajna svakog modela posebno.

Neke automobilske kompanije su počele da uviđaju da njihovi modeli na ovaj način gube svoj identitet i autentičan izgled koji ih je ranije izdvajao od drugih modela, pa je Hyundai nedavno nazvao ovaj trend „dosadnim“ i saopštio da će se njegovi budući modeli međusobno stilski razlikovati.

Ovo isto misli i šef dizajna BMW grupe, koji je u razgovoru za Go Auto Australia rekao da će ubuduće svaki BMW model imati jedinstvene dizajnerske karakteristike, iako će svi oni i dalje zadržati prepoznatljiv imidž svog brenda. Van Hojdonk kaže da se to već može videti ne nekim njihovim novim modelima, kao što su nova Serija 3, Serija 8, X5, X7 ili Z4.

– Primetićete da ovi najnoviji modeli međusobno počinju da se stilski razlikuju, iako su deo iste generacije i dele isti dizajnerski jezik. Svaki od njih ima sopstveni snažan karakter i identitet – smatra Van Hojdonk i dodaje da je oblikovanje nove Serije 3 bio veliki izazov, jer je trebalo da automobil zadrži karakter prethodnih generacija, a da je istovremeno inovativan i modernog izgleda.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor

Najnoviji članci

Kategorije

Blog

Arhiva članaka

Sign up for Made in Germany RS - Newsletter

* = required field