Automobilski rivali reklamiraju jedan drugog

Iako su BMW i Mercedes savršen primer večnog rivalstva u automobilskoj industriji, sada su iskoristili pretprazničnu atmosferu u vremenu ekonomske krize izazvane pandemijom korona virusa, da iskažu međusobno poštovanje.

Naime, dva nemačka automobilska giganta konstantno se takmiče u istoj trci i u većini slučajeva se bore za istu ciljnu grupu kupaca. Ipak, oba ova proizvođača vozila i pored toga su oduvek održavala poseban i korektan odnos, na pravi džentlmenski način, prenosi B92.

Obe kompanije su ponekad, promovišući svoj novi automobil, suptilno ismevale sličan takav proizvod koji je u ponudi konkurentske kompanije, ali je u prošlosti bilo i mnogo primera kada su iskazivali i međusobno poštovanje. Recimo, BMW je iskazao poštovanje prema svom rivalu i u slučaju penzionisanja bivšeg izvršnog direktora Mercedesa Ditera Cečea, ali i tokom predstavljanja nove S klase ovog proizvođača.

Isto tako, dva vrhunska brenda i danas udružuju snage kako bi promovisala jedan drugog u okviru kampanje „Držimo se zajedno“. Obe auto-kuće su u Minhenu izložile suparnički električni SUV kako bi „podigle svest građana o duhu lokalne zajednice“ i zagovarale „lokalnu posvećenost održivom razvoju“. Tako je Mercedes među svojim vozilima izložio i električni BMW iX3, dok je u muzeju Welt u Minhenu BMW izložio električni Mercedes-Benz EQC 400.

Ova neobična kampanja se na društvenim mrežama pokazala kao izuzetno popularna, budući da su video snimci i fotografije međusobnih „gostovanja“ dva brenda nagrađene hiljadama lajkova i šerovanja od strane korisnika iz čitavog sveta.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор