„Audi“ više investira da bi prestigao „BMW“

made-in-germany-rs-audi-logo

Nemačka automobilska kompanija „Audi“ uložiće u narednih pet godina 24 milijarde eura u proširenje proizvodnih kapaciteta, tehnologiju i nove modele, što je čak za dve milijarde eura više nego što je to prethodno planirano.

Kako izveštavaju belgijski mediji, cilj proširenog obima investicija „Audija“ jeste da prestigne svog glavnog konkurenta „BMW“, trenutno vodećeg proizvođača luksuznih automobila u svetu. Izvršni direktor „Audija“, Rupert Stadler izjavio je tim povodom da prioritet kompanije pretstavlja održivi rast, prenosi agencija „Tanjug“.

Stoga će sedamdeset posto planiranih investicija biti utrošeno na razvoj novih modela i tehnologija, kao što su hibridna vozila sa smanjenom emisijom štetnih gasova. „Audi“ će tako od 2020. godine proširiti paletu svojih modela luksuznih automobila sa trenutnih 50 na 60. Više od polovine planiranih sredstava biće uloženo u „Audijeve“ dve nemačke fabrike u gradovima Ingolstad i Nekarsulm, u kojima je za poslednjih devet meseci proizvedeno 1,34 miliona vozila, što predstavlja polovinu ukupne proizvodnje.

U prvoj polovini 2014. godine „BMW“ je prodao 42.000 automobila više nego „Audi“, dok je u istom periodu prethodne godine ta razlika bila 54.600. U ovoj godini kompanija „Audi“ očekuje rekordnu prodaju od 1,7 miliona automobila.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор